WEEKEND W BRATYSŁAWIE + VLOG

By Unknown - 7/11/2017




Weekend w słonecznej Bratysławie. Mimo, że odwiedziłam to miasto kilka lat temu, tym razem odwiedziłam miejsca wcześniej mi nie znane oraz odświeżyłam w pamięci widoki.



Podróż wodna Dunajcem. Możliwość zobaczenia, nadbrzeżnej architektury oraz mostów znajdujących się w Bratysławie.





Ogród na tyłach zamku. 




Miejsce gdzie kat przechodził, by wykonać egzekucje, człowiek, który siał postrach. Jednocześnie wykonywanie przez niego wyroku na rynku, było świętem, a dzieci miały siedzieć z przodu, by wiedziały co je czeka jeśli dokonają przestępstwa, forma edukacji z dawnych lat, ku przestrodze.



Środek transportu do zwiedzania stolicy dla zainteresowanych inną formą. W Krakowie, też takie mamy tylko, że meleksy, czyli mniej urokliwe.



Bratysławskie uliczki, zachwycają swoją architekturą. Kolorowe oraz stonowane, mają ciekawe wykończenia.



MAN AT WORK


Słowacki Teatr Narodowy w Bratysławie, jedno z najważniejszych miejsc kultury i sztuki. 


Mój pierwszy vlog na kanale z weekendu w Bratysławie, zobaczycie tam ujęcia, których nie ma na zdjęciach. Mam nadzieję, że spodoba się taka forma, bo ja bardzo się cieszę z tego materiału i oczywiście zapraszam do subskrybowania po więcej materiałów video.

  • Share:

You Might Also Like

0 KOMENTARZE