2018 READING CHALLENGE

By Unknown - 1/05/2018





"Książki to dużo więcej niż tylko papier, klej i farba drukarska. To coś więcej niż cyfrowe wydruki. To iskry. Iskry, które wzniecają pożary. Iskry, które wzniecają rewolucje. Każda ważna rewolucja zaczęła się od książki. Każda wielka rewolucja religijna zaczęła się od książki. Miliardy ludzi wybierały określoną drogę życiową z powodu książki. Każda rewolucja polityczna zaczęła się od książki. Każda rewolucja kulturalna i społeczna zaczęła się od książki".
Richard Paul Evans

W poprzednim poście napisałam, że nie będę dzieliła się swoimi postanowieniami / celami. Jednak, stwierdziłam, że to wyzwanie, jakie chcę podjąć w tym roku, spokojnie mogę oświadczyć i może kogoś zachęcę i wyznaczy swoje czytelnicze wyzwanie na 2018 rok. 

Przechodząc do konkretów, na rok 2018, postawiłam sobie wyzwanie przeczytania 40 książek. 

"Kto czyta książki, żyje podwójnie".
Umberto Eco

Postanowiłam również, przynajmniej raz w miesiącu pisać post, w którym będę się dzielić z Wami tym co przeczytałam oraz moją opinią. Dlatego zachęcam do śledzenia kategorii bookclub w której znajdziecie więcej książkowego kontentu jak i zakładki z wyzwaniem.

Dla urozmaicenia tego czytelniczego roku, zdecydowałam się na śledzenie dwóch klubów książki. Jeden z nich Book Club for Babes, który poświęcony jest książką związanych z rozwojem osobistym.  Natomiast drugi to Reese's Book Club x HelloSunshine, stworzony przez aktorkę - Reese Witherspoon. 

EDIT: Jeśli, był by ktoś zainteresowany (oraz posiada Happy Planner) to od początku tego roku został stworzony Klub Książki, przez jedną z założycielek Madama - Klaudię Kuhn.

Do śledzenia moich czytelniczych postępów i tego, czy realizuje swoje założenia posłuży mi strona Lubimy Czytać, a tam stworzona kategoria "Przeczytane w 2018".


To tyle jeśli chodzi o moje "2018 READING CHALLENGE". Macie swoje? Jeśli tak, to podzielcie się i pochwalcie ile książek chcecie przeczyta w tym roku. A może macie jakieś ciekawe pozycje do zaproponowania? Zostawcie je w komentarzu pod tym postem.

Do następnego posta.

  • Share:

You Might Also Like

0 KOMENTARZE