POSTANOWIENIA

By Unknown - 1/01/2018




"Witaj 2018! Miło Cię widzieć i mam nadzieję, że będziesz lepszy od minionego 2017. Mam wiele planów i celów przed sobą. Nie zawiedź mnie. Jeśli mam być z Tobą szczera, Twój poprzednik nie był dla mnie łaskawy, dlatego proszę Ciebie, pozwól mi spełniać marzenia, bo życie jest tylko jedno i nie mam zamiaru go zmarnować"


Nowy rok, nowy start. Nie wszyscy lubią tą okoliczność stawiania sobie postanowień noworocznych, bo nie wierzą w ich moc i że już trzy dni po pierwszym stycznia, nikt o nich nie pamięta. Osobiście uważam, że cele powinniśmy sobie stawiać nie zależnie od okoliczności, może to być cel na dany dzień, miesiąc, albo krok po kroku rozpisane działania, które pozwolą na osiągnięcie celu. Jednak nowy rok, niesie z sobą trochę magii. Robimy podsumowanie starego roku i myślimy co chcemy zmienić, by kolejny był jeszcze lepszy.


Zastanawiałam się, nad tym czy dzielić się tutaj moimi postanowieniami, ale jak nauczyłam się w minionym roku, czasami lepiej tego nie robić. I ponoć coś w tym jest, gdy nasze cele wypowiadamy na głos nasz mózg odbiera to jako nagrodę i po części już zrealizowanie celu.

Zamiast tego chciałabym Wam, życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, realizacji marzeń i postanowień, wspaniałych ludzi wokół, wielu podróży i spełnienia tego co skrycie chowacie w Swoich sercach. 


***

Początek nowego roku, to dobra okazja, by zacząć blogować na nowo. Mam już przygotowane pomysły i plany postów. Jak widać, zmienił się szablon. Bądźcie czujni, aby być na bierząco obserwujcie mnie na IG, tam jestem bardziej aktywna i gdy pojawi się nowy post, będę informować. 

@enjoylifemore_pl

  • Share:

You Might Also Like

0 KOMENTARZE